16 Ekim 2010 Cumartesi

bu bir teşekkür yazısıdır..

öncelikle belirtmeliyim ki çalınan iphonumdan hiçbir haber yok! şimdi burdan çok severek aldığım iphonumu 4gün sonra metrobüste çalan hırsıza, hiçbir şekilde bana yardımcı olmayan metrobüs şoförüne, mecidiyeköyde iner inmez gittim karakoldaki ilgisiz ve alakasız ayrıca da tutanak tutmayan polislere, belki kuştepedeki karakolda tutanak tutarlar umuduyla gittiğim ve burdan da ben boş gönderen ayrıca hırsız benmişim gibi çapraz sorguya alan polislere, beni bir ay boyunca bekleten ve ertesi günü nöbetçi savcılığa gidip tutanak tutturduğum halde bana geç tutanak tutturulduğu için telefonumun parasını karşılamayan cepkask sigorta şirketine buradan çok çok teşekkür ederim. 2 yıldır iphone için çıldırıyodum bana bunu 4 gün yaşattığınız için hepinize teşekkür ederim!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de mi buradasın!!!

bloguma hoşgeldin yabancı. umarım aradığını bulursun bulamadıysan da kusuruma bakma:) hadi sana iyi eğlenceler..