Size nasıl çılgın bir Müge Anlı hayranı olduğumdan bahsetmiş miydim?

Gerçi beni yakınen tanıyanlar bilir. Müge Anlı'daki olayları heyecanla anlatıp onların güzel günleri kararttığım doğrudur.

Bence kendisi zerrece beyin içermeyen insanlara ağzının payını çok güzel veriyor. En çok milleti azarlamasına gülüyorum. 

Aslında o programdaki olaylara gerçekten şaşırıp çoğu zaman da gülüyorum. Dünya çok güzel, herkes çok mükemmel diyerek yaşanmaz ki.. Kötüyü bilip uzak durmak en iyisi.. Aslında kötünün de yok artık bu kadar da olamaz dediğimiz her kısmı Müge'de karşımıza çıktı ya.. Artık bundan sonra bir şeye şaşırmam deyip de akıllara durgunluk veren yeni bir olay karşısında yine yine yine şaşırıyorum.

Mesela en son Palu ailesi tüm Türkiye'yi dumura uğrattı. Özellikle 10 kişi 5 kişilik binek otomobilde aylarca nasıl yaşamışlar kısmı var ki İsviçreli bilim adamlarına göndersek olayı onlar bile çözemez 😃




Bu olay da Mügeciğimin kıymetini bir kez daha gösterdi. Bana inanmayanlara buradan da sesleniyorum: "Gördünüz mü beybiler?"

Bence Mügeciğim tam bir Agatha Christie romanlarının Hercule Poirot'su, Miss Marple'ı ya da günümüzün Sherlock'u... Beni de yanına alsa keşke... Burada sesleniyorum: Müge beni çaycı olarak bile alsan olur. Oradaki tüm muhabbetleri dinlesem bana yeter asdsfskjhjk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder